Oppvarming

Har du noko på hjertet?

Oppvarming

Postby KristofferB on Sat Feb 02, 2008 9:23 am

Her ei lita oppvarming til divisjon skulle nokon vere oppe på morgonkvisten.
Denne handa er henta frå ei bok. Du sitt syd og det spelast lagkamp. Øst åpnar med 1ruter. Du har fått utdelt desse korta:

9753
Q762
10
QJ94

Du passar, og vest passar. Makker beskytte med ei 2kløver melding som øst doblar. Du legg på til 3kløver, vest seie 3ruter, makker sloss med 4kløver før øst melder 4spar og alle passar.

Du spele ut kløver dame, og du får behalde første stikk for den. Slik ser blindemann ut:

Code: Select all
J864
1083
5432
K10
          9753
          Q762
          10
          QJ94

Du fortsette med kløver til kongen og makker sitt ess. Spelførar stjel med spar ess. Ho fortsette med spar konge, som alle følge farge på. Vidare spelar ho spar 10 til knekten, som makker kastar ein middles høg kløver på. Spelførar spele no ein liten ruter frå blindemann, makker legg knekten, og spelførar legg dama. Vidare legg spelførar ned ruter ess. Kva gjer du?
KristofferB

Re: Oppvarming

Postby jonill on Mon Feb 04, 2008 2:33 pm

Meldte vest 3 ruter med singel ruter?

Sukk... eg er ei enkel sjel, så eg trumfar og spelar hjerter... Hvis makker har hjerter konge og ikkje knekten har eg sikkert gitt vekk kontrakta no.
jonill

Postby aasbjo on Mon Feb 04, 2008 9:26 pm

Tippar øst har 4261 fordeling, med hj k x. Eg sakar hjerter og trumfar 4. ruten som vert spelt. Spelar opp igjen singel hj dersom ho ikkje tok med seg spD. Kløver dersom ho gjorde det.
aasbjo

Postby LeifK on Tue Feb 05, 2008 12:32 am

Speleførar har 4171-fordeling. Makker må ha hjerter ess, Sakar derfor to kløvrar, stel fjerde ruteren og får ein truføging på sp9 når makker spelar kløver. Men dette verkar for enkelt, så det er vel noko ein overser. Makker har 6-kort kløver, kvifor la han ruter knekt? Har han berre to, eller var den singel+. Middels høg sak av kløver viser ikkje akkurat hjerter ess. Ventar spent på eit bedre forslag.
LeifK

Postby KristofferB on Wed Feb 06, 2008 9:26 pm

Åsbjørn var inne på det. Bokar seier at du må sake hjerter på ruteren. Den femte ruteren stjel du med 9en (husk at spelførar har brukt spar knekt i bordet tidligare.) Så spele du spele du hjerteren til makkers ess og du får ei steling.
KristofferB

Return to Bridgeprat